I believe in you

Publicerat 2014-03-02 kl. 18:27:32 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Jag ser ut som jag vet inte vad, men Maria och B är fina. Detta var igår i den andra butiken.
Ännu en vecka har försvunnit förbi och ännu en gång har jag inte bloggat alls denna vecka. Skam. Så vi kör en snabb repris på min veckan.
Måndag - Skola, minns inte om det hände något speciellt. Efterskolan åkte vi iallafall hem till Cain och åt middag och kollade på lite tv, innan vi åkte vidare mot basketmatchen som spelades på borta plan i White County. Tyvärr förlorade vi. Vi spelade dock mot ett riktigt bra lag och de spelade crazy
Tisdag - Skola, ännu en gång minns jag inte om det hände något kul. Efter skolan hade jag archery practice. Sköt faktiskt hyfsat bra. Vi gick lite tidigare från träningen för att åka till Donken och äta innan vi hämta upp Cain's lilla syster och begav oss till ännu en basketmatch. Denna gången killarnas. De spelade bra, men återigen var andra laget bättre och vi förlorade och basket säsongen tog slut.
Onsdag - Skola. Tror det var ända dagen denna vecka där jag åkte hem efter skolan. Tror jag även glömde bort min adress i Sverige under en lektion. Kom inte alls ihåg vad det var. Pinsamt.
Torsdag - Skola och sedan Archerypractice. Jessica kom och hämtade oss från träningen och vi köpte lite kakor för hennes girl scout. Skulle egentligen åkt ut och sålt lite, men tiden rann iväg och det blev försent.
Fredag - Skola som var kaos. Gjorde inte mycket alls på mina lektioner för alla var glada över att det var fredag. Efter skolan var det återigen träning. Jessica kom och hämta oss lite tidigare och vi åkte till Dayton till hennes mormor och morfar där vi sålde lite av hennes kakor. När vi kom tillbaka till Pikeville åkte vi till hennes ledare där vi blåste upp lite ballonger de skulle ha för lördagen, innan Jessica körde hem oss.
Lördag - Fixade iordning oss och så innan vi satte oss i bilen för att möta upp Marias pojkvän Sander vid McDonalds. Vi åkte sen vidare mot Cookeville. Mötte upp Maria påvägen och sen vidare. Åt på Cheddars innan vi åkte till första klänningsbutiken och började letandet av promdress. Hittade lite i den butiken men bestämde oss för att åka vidare. Var i nästa och prövade sisodär 6 klänningar och hittade vinnaren. Tänker inte lägga upp bild på den. Ni får vänta tills 12de april. Eller någon dag efter då prom är. Efter klänningsköpandet åkte vi runt för att leta skor och annat, men åkte mest runt. Innan vi åkte förbi starbucks och sedan begav oss hemåt. Stannade hos Sanders hus och hälsade på hans familj. Riktigt härliga människor och mara och Sander gav oss sen skjuss hem. Allt som allt en riktigt bra dag!
 
Idag, har jag inte gjort så mycket. Tagit ett bättre kort på min klänning för att skicka till mamma, pappa och syster. Har inget annat planerat för idag. Kanske pratar med jessica eller så. Men annars inget. Ladda om för en ny vecka, denna helg har gått alldeles för snabbt. Ska försöka blogga mer nästa vecka. PUSS
Kommentarer
Postat av: Elin

MEEEEENNEEEE vill ju se klänningen nu! :(

2014-03-02 @ 22:10:33
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Mamman

Jag har sett den!! Jag har sett det!! Den är ursnygg!!
Men vi har olika åsikter om skor har jag förstått.
Måste kanske vika mig?

2014-03-03 @ 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0