Vänta, va?

Publicerat 2014-03-04 kl. 01:57:11 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
Vänta lite nu, vad är det som händer. Jag bloggar. Två dagar i rad. Tror jag är sjuk eller något. Haha. Anywaaaays!
 
Igår så lite efter att jag hade skrivit inlägget kom Jess och hämtade oss och vi åkte över till Dayton för att lämna lite kakor till hennes mammas kompis. De hade typ sötaste valpen som jag självklart blecv jätte kär i. Vi tog en annan väg över, inte den vanliga stora liksom. Vilket var spännande. Trodde jag skulle dö sisådär 100000+ gånger. Men det var kul. Efter vi hade lämnar kakorna och gosat med valpen åkte vi vidare till självaste Dayton, stannade och köpte en Frappé på Mcdonalds, en subway på subway och en dricka på Sonic. Måste ha lite variation och inte favorisera någon snabbmats resturang. Vi tog sen vår mat och åkte till en park och åt den. Även där trodde jag att jag skulle dö några gånger. Jess spottade även dricka över hela B och hennes mat. Åhh happy days. JAg lurade min bästa vän att vi hade blivit förföljda av fyra killar och han höll på att freaka ur. I felt a bit bad, efteråt. Men när vi var färdiga med det bagav vi oss hemåt. Pratade även med hennes moster om hår, naglar och smink inför prom. Åååååh taggad! hemma hos Jess kollade vi på lite av andra Thor filmen innan hon körde hem oss och jag gjorde mig redo för sängen, sömn och sen skola....
 
Skolan idag var väl inte så mycket skola. Åkte somvanligt till skolan, åt min frukost och gick sen till min first period. Vi gjorde inte så mycket, repeterade lite inför tested vi har på onsdag. Är ganska enkelt och vi fick alla svaren nu så det är lugna puckar. Haha. Min acient history teacher ger dig också alla svaren någon dag innan och du får sen använda de pappret med dina notes on med svaren under provet! Låter helt okej för mig. Anyway, just innan klockan ringde så gjorde min rektor announcment att vi skulle ha en early dismiss, så vi skulle stanna i våran first period tills alla var dismissed. Åkte från skolan kvart i tio ungefär. Värt. Jessicas mamma kom iallafall och hämta oss och vi har spenderat större delan av dagen där. När jag kom hem har jag bara gjort lite läxor och ska snart hoppa in i duschen och äta, så får vi se om jag har skola imorgon eller inte. Spännande.
 
Pussssss
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0