Hejdå Bledsoe och Tennessee

Publicerat 2014-06-13 kl. 04:53:47 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Sista dagen i Tennessee med de bästa människorna i världen.
För en vecka sen bar det av. Efter två timmars halft sömn så satte sig en trött, stressad, ledsen och nervös Agnes sig i bilen med mina kära älskade vänner. I stormen körde vi mot flygplatsen i Chattanooga. Sa lite halft snabbt hejdå till Bledsoe i farten och that's it. Mitt år i Bledsoe, Tennessee är över. Väl framme vid flygplatsen förstod jag fortfarande inte att this is it. Det är över. Säg hejdå till mina vänner och min "familj", för att inte veta när jag kommer träffa dem igen. Jag har verkligen haft ett superbra år och jag är så glad att jag fick spendera mitt år där jag var. Har så himla många nya vänner som jag bara älskar av hela mig. Det är några av de bästa människorna du någonsin skulle träffa. Det känns som jag verkligen hittade mig själv detta år. Jag vet mer vem jag är. Jag vet vad jag är kapabel till och jag vet hur jag vill se på livet. Jag är fortfarande så otroligt tacksam för mitt år och allt jag har fått göra och människorna jag har fått träffa. Har inte ens ord på att beskriva detta år med. Det har vart perfekt och har hittat både bästavänner för livet och ett ställe jag idag kallar hem. Förstå att familj inte behöver vara genom blod. Att ta vara på de små stunderna i livet och varje minut och varje timme på dygnet räknas. Att man inte alltid måste upptäcka världen för att få ett minne för livet, men att det är bra att ibland se något nytt för att förstå allt. Vet inte alls om detta makes any sense. Men mitt år har verkligen vart perfekt, och kan fortfarande inte förstå att det är över. 
 
Den senaste veckan har jag och 10 andra utbytesstudenter rest över landet. Resan började i LA, gick sedan vidare till Las Vegas, Arizona, Utah, New Mexico och nu Texas. Jag har sett filmstjärnos hus. Besökt universal studios. Sett beverly hills. Vart på Venice beach. Åkt Party bus i Las Vegas. Hikat i Grand Canyon. Sett monument Valley, Hört en nativ American sjungt i hans språk. Vart i Santa Fe. Campat ute. Vart på Ufo Museeum och sett lite historia av Texas. Resan fortsätter med Louisiana, Tennessee (<3), Virginia, Washington DC och New York. Och några mer. Bilder och mer vad vi har gjort kommer senare här. Vi har en blogg där vi skriver under resans gång. Som ni kan hitta här. Där kan ni läsa vad som händer under våran trip, så får ni mer bilder av mig sen när jag är hemma tillbaka i Sverige igen. För att hitta bra WiFi här är näst intill omöjligt!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0