HEMMA!

Publicerat 2010-08-09 kl. 13:39:57 || Life as you know it.
nu är man hemma från älskade Gotland, kom hem runt halv sex kvart i sex i morse så det blev direkt att hoppa i sängen och sova sen sov man till kvart i ett. Jätte skönt. Just nu sitter man och vänatr på att hanna ska komma så man kan dra till stallet. Hoppas att Ponnyn fortfarande går i den lilla hagen jag släppte ut henne i i morse. Annars tror jag att jag aldrig kommer att få in henne. Någon som har ett bra knep på att få in en häst som VÄGRAR komma in ? :) Hanna skulle ta med sig kameran också så bloggen kanske kommer bli fixad under dom kommande dagarna, men jag ska inte lova något för då kommer det någ inte bli av (a)
Sen har jag sätt att jag börjar få lite mer läsare igen ;) det är inte jätte många men det är några iallafall. Så nu ska jag försöka att vara duktig och börja blogga igen ordentligt. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0