OTH!

Publicerat 2010-08-23 kl. 19:52:57 || Life as you know it.
Påånin ville inte komma in när jag var i stallet. Men jag kunde inte bli sur på henne den här gången, för jag såg på henne när hon sprang runt mig där i hagen hur kul hon tyckte det var att reta mig. Söt ponnyn alltså! Så det blev ingen ridning idag, får se ifall det blir dressyr träning i morgon eller ifall skogen, för jag kanske ska rida en annan häst på dressyren, en d-poony som jag har provat. Men får se hur det blir med det.
Iallafall så är jag helt färdig för kvällen så ska lägga mig och kolla lite OTH! :) Super duper toppen bra !
Kiss kiss *luft pussar* hihi busigt värre !
juste btw, så fick jag en ny bästa kompis idag, ANDRÈ ;)
I LOVE YOU GUYS ! best friends !
Kommentarer
Postat av: N

Dina frågor är nu besvarade i andra delen av svaren från frågestunden :) Hoppas att du blev nöjd med svaret, säg annars till!

Kram :)

2010-08-25 @ 14:35:25
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0