Sunday

Publicerat 2010-08-22 kl. 17:32:17 || Life as you know it.
Hello, har inte orkat blogga i helgen därför ingen bloggning.
Monika sov hos mig här från igår till idag. Jag fick gå och möta henne när det var kolsvart ute, ut med landsvägen. Det var inte särskilt kul.. Men nu har man ett nytt minne att komma ihåg ;)
Nu har jag precis vart ute med hundarna och nu så ska jag kolla efter lite kläder och sånt till i morgon så man har det färdigt. Annars så tar det massor med tid för mig att hitta kläder eller så måste jag byta miljoner gånger.. menmen, ska fixa det nu iallafall. Sen ska jag ner till morfar och äta lite mat hos honom. Och sen kommer mamma och pappa hem någon gång i kväll ;) Men jag kanske skriver igen senare ;)
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0