11 sanningar om mig.

Publicerat 2010-01-12 kl. 22:38:55 ||
Har inget att skriva om så ni får 11 sanningar om mig istället.. :)
1. Jag älskar sockor!
2. Jag blir väldigt lätt avundsjuk.
3. När jag inte känner folk är jag väldigt blyg och lite osocial.
4. Jag rider och har en egen häst.
5. Jag hatar när folk inte svarar på sms.
6. Just nu gillar jag en kille så otroligt mycket..
7. Jag är sjukt lik min storebror och storesyster!
8. Jag tycker det är grymt kul att sjunga, även fast jag inte är så bra på det.
9. Jag kan lita upp till 110% på nästan alla mina kompisar.
10. Jag skulle vilja ha en kille som bästa kompis hellre än en tjej.
11. Jag har typ sämst självförtroende.
Så nu fick ni veta lite grejer om mig som ni kanske inte visste.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0