Roligaste bio besöket på länge!

Publicerat 2010-01-17 kl. 22:47:51 ||

(bilden har inget med texten att göra, men jag saknar Gotland och sommarn extrem mycket!)

Vill först bara säga tack för ett extremt roligt bio besök!
Nu sitter jag här i min mysiga säng och har fixat mig färdig inför natten. Och så är allt fixat till i morgon oxå. Skönt!
Imorgon ska jag bara komma ihåg att packa mina idrotts kläder. Annars helt färdig.
Ska faktiskt vara duktig i morgon i skolan och så. Tummen upp på det!
Men iallafall i dag på kvällen eller eftermiddagen åkte jag först på ett dop, trevligttrevligt.
Sen drog jag mig vidare till Heron för att möta upp Adele & Elina. Vi kollade på Avatar, vanliga. Alltså utan 3D.
Först åkte vi upp för att äta på Donken, men sen skulle vi inte det så vi åkte ner och handlade massor med onytigheter på Willys istället. Sen gick vi in och satte oss och kollade på Avatar. Jag har nog inte skrattat så mycket under en bio i hela mitt liv. Haha. För så är ju Avatar värsta allvarliga filmen, så medanns alla satt och var helt inne i filmen satt vi och as garva. Hehe. Sen satt det några små ungar bredvid Elina och typ kommenterade allt. Typ
"kolla, det där är typ värsta cooola vapnet!" och massor med annat och det var hit kul sen när Elina sa det efter. Sen skulle alla dom där ungarna på toa eller nått samtidigt! så alla sprang ut och sen kom en tillbaka och trampar på våran chips påse.. Och då börjar han as garva och hans kompis oxå, så vi börjar oxå as garva. Sen skulle han kompis gå och då typ hoppar han över oss för att inte trampa på chips påsen, haha. Och sen kommer alla dom andra tillbaka och så sitter vi där och as garvar och kollar när dom går förbi och då typ ler dom mot oss och typ tror att vi pratade eller nått med dom. Och det var kul iallafall.. HAHA!!
Det blev ett ganska långt inlägg tror ingen orkar läsa, menmen.
Godnatt kyssar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0