älskade ponny

Publicerat 2010-06-06 kl. 21:11:17 || Ponnyn/hästen
Jag ser folk förlora sina djur, sina bästa vänner. Jag känner mig fortfarande lyckligt lottad att ha dig som min, bara min. Jag älskar dig bus ponny.
Jag kommer ihåg hur det var, hur du var. Jag kommer ihåg hur det såg ut, hur du såg ut. Om man kollar tillbaka idag så skulle man inte kunna tro att det är samma ponny. Du är bäst! Om jag kunde skulle jag aldrig släppa dig.
Men du är liten och jag är för lång jag vet det. Men bara tanken, bara säga att jag måste göra mig av med dig får mig att börja gråta.. Om jag skulle kunna hålla kvar vid dig föralltid så skulle jag göra det.
Men jag är glad, du är min nu. Och du kommer alltid vara. Du är vackrast i världen.
Jag har nästan aldrig sagt till någon första gångerna eller så när man träffas att jag har en häst, att jag rider. Jag låter dom lista ut det själv. Men varför ska jag inte säga det, varför ska jag inte säga att jag har den finaste ponnyn i världen?!
Jag älskar dig min bus damp ponny!


dagen då vi hämtade henne.

ponnyn nu
Kommentarer
Postat av: monika

oj!! vilken skillnad :o

2010-06-06 @ 22:05:22
URL: http://monikanorman.blogg.se/
Postat av: N

SV: Vilka kalsser? :) <3

2010-06-07 @ 20:40:28
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

Var du på sundbyholmshoppet i år? :) Jag också ;D

2010-06-09 @ 22:46:02
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0