uppblåsbar u-båt

Publicerat 2010-05-31 kl. 19:35:23 || Bilder.
jag vet att jag har varit dålig med uppdateringen under helgen. Men jag har annat för mig. Men jag ska försöka bättra mig lite till nästa helg :) För då ska jag inte göra så mycket. inte vad jag vet iallafall.
Btw, så tror jag att jag börjar bli sjuk för jag har haft ont i halsen och varit snuvig idag i skolan. Men det började redan igår. Och jag tror det inte blev bättre av att moniika, haanna och jag hade vatten krig igår (a) men kul var det iallafall :) Ni kan få lite fina bilder från det sen. Tummen upp.
Tävlingen i helgen gick ganska bra, förutom att det blev storm innan la, och det var på gräs och ja orkar inte skriva allt, men vi strök mig iallafall. Men hon var jätte fin i lb. Så det var good!
Så nu ikväll så ska jag bara kolla klart på en film jag började kolla på igår och äta choklad, det gilllllllllllas mycket! Håller på att skicka alla fina bilder från efter vatten kriget till monika nu :)
Och snart ska jag duscha, men vi hörs puss!
Det var några av dom fina bilderna :D
Kommentarer
Postat av: monika

wiiih! :)

men det fattades en bild ;o hihi. när hanna och jag gör typ en fyrkant med våra fingrar ^^

2010-05-31 @ 19:56:41
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0