sängen.

Publicerat 2010-09-02 kl. 22:37:42 || Life as you know it.
Så nu är jag hemma från träning, har duschat och fixat mig och ska bara föna håret så det inte ser ut som ett jag vet inte vad i morgon, sen väntar sängen. Skönt att sova, plus att jag har sov morgon i morgon, så käraste mamma kär mig till skolan.
Träningen gick shit bra, hon var hur fin som helst, så hoppas på det bästa till lördag. Det enda som inte gick så bra var att last, hon sprang bara runt och var stissig, och typ sprang över mig!? vad är det för något liksom ?! Hon brukar aldrig göra något sådant.. Aja, hoppas hon inte håller på så på lördag. Min ponny är bäst ! Hon är min vita springare.
blir ingen bild, den var super seeeeeg !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0