tävling imorgon.

Publicerat 2010-09-03 kl. 21:44:05 || Life as you know it.
Sitter här i min mysiga säng och kollar på tv. ska plocka fram lite kläder till i morgon, sen har jag fixat allt och ska hoppa i sängen. upp tidigt imorgon. Kl 06.00 1!!! gosh förstår ni det är tidigare än vad jag brukar gå upp.. Menmen, kan sova lite i bilen på väg dit.
Skolan iallafall var bra, jag har en så sjukt underbar klass. jag kommer sakna den så grymt mycket sen när vi slutar.. jag adele och malin satt på lunchen och pratade gamla minne från 7:an förstår ni det ? Från 7:an. skol året har precis börjat och jag har redan "bekymmer" om att sluta nian.. Bara tanken får mig nästan att börja gråta... Iallafall så åkte vi in till stan sista timmarna för att gå till partiernas val stugor. Sen stannade jag och adele inne i stan någon timme. Sen drog vi hem också. åkte till stallet direkt efter, fixade för i morgon och red. tog det ganska lungt och kollade bara så att gasen och bromsen och sånt funkade. och ponnyn var jätte fin ! :)
Puss / agnes
ingen bild idag heller för mitt internet baaaallar uuuuuuuuuuurrr! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0