tävlings dag

Publicerat 2010-09-04 kl. 17:51:27 || Life as you know it.
Tävling idag ju, vilket inte gick så bra så den behöver jag inte skriva om.. Men från det som hände idag tror jag min ponny har ont i ryggen igen.. För att det var för något år sen hon hade det också och då började hon ställa sig.. Och det gjorde hon idag med, ganska många gånger... Hmm.. inte bra, nej inte bra alls..
Iallafall så gick det ju shit. Men kan ju bero på ryggen som sagt. Sen när jag kom tillbaka till stallet så sprang jag in och pratade med sofia som är hemma till typ i morgon. Jag har saknat henne så sjukt mycket.. Men vi satt och snacka lite shit, ni vet allt mellan himmel och jord och allt jag bara kan säga till henne. Så det var trevligt. Ska åka och hälsa på henne när hon fyller år på strömsholm. (y) stort tummen upp!
Aa, och nu ska jag ta ett varmt bad och bara ta det chill, ska vila upp mig till i morgon då det blir resa till örebro och prov rida någon häst. Sen hem och tillbringa kvällen innan min födelsedag med mamma, pappa, syster & systers pojkvän så det kommer bli trevligt! :) Skriver kanske igen ikväll.. puss
tycker att bilden är ganska cool. Bild: träning på sindarve sommar 10
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0