tävlingsdag

Publicerat 2010-09-26 kl. 17:08:03 || Ponnyn/hästen
hola amigo!
Idag vart det tävling. Gick faktiskt jätte bra! Kom trea i L:c och fick ett stopp och en rivning i L:b men båda grejerna var helt klart mitt fel. när hon rev så vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Men ponnyn var snäll som hoppade. Min ponny är verkligen bäst! Vi börjar komma över den där tröskeln där vi hade fastnat förut så det börjar nog gå vägen igen! :)
nu ligger jag i min säng med mjukis kläderna på, men fryser iallafall. Är sjuk, mår sämst. Så tror jag blir hemme från skolan i morgon.. Men vi får se.
försöker plugga lite till matte provet också.. går väl lite si sådär. Plus så ska jag börja rensa ur min garderob, känner att jag behöver det! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0