Done with this shit..

Publicerat 2011-04-05 kl. 11:10:48 || Life as you know it.
Hejsan alla goa och mindre goa läsare. Har precis satt mig i soffan och myst ner mig med pappas täcke. Mamma kom och hämtade mig från skolan. För jag är inte riktigt på topp idag.. Halsen gör svin ont och det känns som hela mitt huvud nerifrån bröstet ska sprängas vilken sekund som helst.. Jag orkar inte vara sjuk.. Döda mig!
iallafall igår kände jag mig riktigt duktig faktiskt. Fixade mat och mockade åt två hästar, red en åkte iväg till ridhuset och longerade en och var ute och sprang/gick med amanda i ungefär 40 min! Visst duktig. Men det var nog inte det bästa att göra just igår. Eftersom jag började bli sjuk igår och nu vill jag bara dööö. Bajss. Aja ni får två fina bilder från igår när vi var ute. Så får ni ett inlägg lite senare med massor med bilder. nu ska jag kolla på film och hoppas på det bästa. ciiiiiao
orka vara seriös, när man kan vara sig själv :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0