Snälla skjut mig någon?!

Publicerat 2011-04-06 kl. 16:53:52 || Life as you know it.
Hemma idag från skolan. Jag orkar inte med detta att vara sjuk! Somsagt det känns som att mitt huvud kommer sprängas när som och att min hals håller på att döda mig inifrån febern kommer och går. Nej men jag mår bra det är lugnt. Jag ska bara tycka lite mer synd om mig själv.. Jävla skit. skjut mig någon nu ?! snälla ?
iallfall så red jag lektion igår även fast jag var sjuk. Red inte så bra eller så men hästen var super fin och gjorde allt jag sa. Hon var underbar. Vilken ängel hon kan vara ibland alltså.. Tror båda får vila idag så ska jag pigga upp mig lite så får vi se hur jag är i morgon. På fredag har jag nationella prov i Engelska hela fm. Kul? nja sådär va.
Aja, ska sätta på en ny film nu och ligga här i min ensam het och prata med min hund (a)
vrid på datorn :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0