Summerfeelings.

Publicerat 2011-01-16 kl. 15:02:58 || Life as you know it.
Satt och kollade runt på massor med kläd hemsidor. Dom har ju fått in sin vår och sommar kollektion. JAG VILL HA SOMMAR NU!! tack! snälla ? Kära gud! kan du göra så att sommarn kommer nu eller att vinter går jätte fort så jag slipper den! Eller att jag blir rik så jag kan åka utomlands tills sommarn kommer ? Jag är såå avundsjuk på min storebror och min mamma! Min bror kom hem från Maroco igår där han har vart i en vecka och min mamma kommer hem inatt från London där hon har vart i en vecka. Nej men det är ju jätte kul att vara hemma här i kalla Sverige och typ döö. Aja, let's make the best of it ! :)
Nu ska jag kolla klart på det här avsnittet av punk'd och sen ska jag plugga fysik till imorgon när jag har prov.
thailand -06. SAKNAR !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0