11 dagar kvar!!

Publicerat 2012-08-26 kl. 21:27:33 || Life as you know it.
Woho! det är bara elva dagar kvar tills jag fyller år! Fast jag blir ju ett år äldre dessutom, inte lika kul. Skulle man inte kunna få fylla år utan att åldras? Eller kanske bli äldre så man får gå ut på krogen osv, men inte bli äldre. Jag kan föralltid stanna i tonåren! Jag vill inte växa upp! Typ vampyr!
 
Jag ska berätta lite mer detaljerat om vad som hände igår för det var en av de roligaste dagarna jag haft på länge! Men först om idag. Då jag inte gjort så mycket alls. Vakna, bakade scones med Sofia, kolla på Justin Bieber på tv, chilla massor medan det var oväder ute, åkte hem till Sofia och hälsade på kattungarna, åkte hem bytte om, åkte till hästen och fixade henne, red en stund i ridhuset (har börjat trava lite nu), åkte hem, duscha, åt middag och nu ska jag svara på ett mejl till LOS. Helt okej söndag sådär.
Skriver om lördagen i ett annat inlägg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0