15 augusti

Publicerat 2012-08-15 kl. 14:45:39 || Life as you know it.
Kände att bloggningen låg på topp igår, - i was in fiiiire! Ska väl försöka toppa den bloggningen idag också och till och med kanske skriva ett till inklägg. wawawiwa! 
Vakna idag runt tolv iallafall, gick upp hämtade frukost och la mig och kolla på senaste "pretty little liars" avsnittet. Sen låg jag kvar ett tag till i sängen och läste massor med utbytesstudent bloggar tills klockan blev kvart i två kanske, då jag gick upp och klädde på mig och sen tog en promenad med hundarna. Herre vad varmt det var ute. Dog av värme när jag gick i t-shirt och mjukisbyxor. Helt galet! 
Sen när jag kom in igen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag ute under parasolet på altanen och äter upp resten av min glass och lyssnar på musik. Helt okej! Ska chilla här ute ett tag och skriva det där jäkla mejlet som jag aldrig gör (är så grymt sugen på att åka) och sen börja städa hela huset. 
Kommentarer
Postat av: Elin

Omg, vill också haaaaaaaaaaaa

2012-08-15 @ 16:28:18
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0