4 augusti

Publicerat 2012-08-04 kl. 19:45:31 ||
ett halvår & 10 dagar sen. jag saknar dig. <3
Det är redan 4 augusti och jag känner hur sommarlovet börjar dra sig mot sitt slut. JAG VILL INTE!! Jag vill att idag ska vara 4 juni igen så jag kan få hela sommarlovet igen och göra allt jag inte gjort på detta sommarlov. I vilket fall som helst så kollade jag på ponny sm hela dagen igår också dagarna har vart ganska lika varandra. Igår kom de och åt middag, så det var ganska trevligt.
Idag åkte vi till A innan vi åkte till runsten och hon kan inte bli mysigare. Efter helgen ska jag börja gå med henne en timme om dagen iallafall, och sen trimma hennes man och lite grejer så jag kan börja känna igen hästen igen. Sen när pappa är hemma igen ska jag börja rida på henne och sätta igång henne innan vi ska tillbaka tilll veterinären. 
Nog om hästen så skulle jag kanske åkt på en grej i tullinge ikväll med Adele, men det blir nog inte så. Ska träffa henne efter helgen också och sen ska jag träffa Mattsson också och sen försöka träffa resten av allt folk innan skolan börjar. 
 
Nu ska jag hjälpa mamma och Hanna med maten. Så vi hörs senare. PEACE! 
Kommentarer
Postat av: Elin

Ofta det �r s� l�nge sen, minns den dagen i skolan. R.I.P katten <3

2012-08-05 @ 22:47:36
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0