Äntligen hemma

Publicerat 2012-08-23 kl. 18:12:49 || Life as you know it.
 nya favoritlåten av någon anledning. den är bra.
Har nydligen kommit hem, var ute med hundarna men innan det var jag ny hem kommen. Då tog jag ändå ett tidigare tåg hem och hann med fem bussen. Slutar inte fören vid tjugo i fem på torsdagar. Lagom seg dag liksom. Men idag var vi på kulturhuset sista lektionen för att kolla på lite uttsälningar och sånt. Sen när jag och Mattsson skulle gå till tågen så typ dansade de och höll på nere på plattan. Inte för att vara elak eller så men de såg lite höga ut när det dansa. Hehe. Skönt att äntligen vara hemma i vilketfall som helst och imorgon har jag bara en lektion (tack och lov) sen ska jag kolla på insparken för ettorna. Gud vad skumt det känns att skriva ettorna, jag går andra året i gymnasiet nu. När blev jag såhär stor? Jag kommer liksom ihåg när min syster börja gymnasiet och nu ska fylla 25. Jag är bara tolv! Hjäääälp.
 
Nu sitter jag iallafall och funderar över om jag ska baka en kladdkaka som jag inte gjorde igår, och även om jag orkar fixa mig så mycket imorgon eftersom jag bara har en lektion och sen kolla på ettorna, tror faktiskt inte det. Skulle vara skönt att bara ha ett par jeans och en tjocktröja på mig och inte skjorta som jag först hade tänkt. I vilket fall som helst så om jag bakar kladdkakan kanske jag ska cykla till stallet och inte tvinga min bror att köra, men sen så flyttar ju han snart så då kör han mig inte igen. hmm.. Nya i-landsproblemet. Men han svarade nyss på mitt sms och han kör mig. Kanske bakar kladdkaka iallafall, så kan jag cykla till stallet imorgon! Låter bra! Gud jag känner mig tjock.. Jag kanske borde cykla iallafall så det känns bättre, eller så struntar jag i att baka. HJÄLP! Det ser ut som om det kommer börja regna så jag bakar, åker med storebror till stallet så går jag ut och går och cyklar till stallet imorgon. Okej, spikat!
PEACE
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du stanna kvar och kolla på ettorna? Vet inte om jag pallar det, haha. Vi får zeeee.
Och nä, pallar inte heller vara särskilt fashion imorgon. Vi kör på måndag istället!

SV: Ja, konserten var bra! <33<3<333<333<3

Men hur tjock är inte jag då? HAHA. Jag skulle ha kunnat ta den, vill ha kladdkaka, oavsett om den är dålig eller inte :( PoetN Agnes! Nej, men sant!

2012-08-23 @ 21:22:41
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0