dear diary

Publicerat 2012-08-16 kl. 02:09:00 ||
okay, im freaking out! och jag ska inte ens åka?! vad är grejen? 
jag vill så galet mycket åka som utbytesstudent. det ända jag gjort de senaste dagarna är att läsa olika bloggar. jag till och med drömmer om det, alltså på riktigt drömde att jag och adele var i usa som utbytesstudenter i high school och grejer. jag vill bara iväg, göra något nytt, träffa nya männsikor, få nya upplevelser, se om allt det jag alltid trott är sant, göra något som är så galet mycket utanför min trygghetszone. och ja, det är ju bara ta chansen och göra det. men nej, istället ska jag var dum nog och övertänka allting. 
kommer jag klara resan dit, kommer det vara awkward i min nya värdefamilj, tänk om jag inte trivs med dem, hur kommer det vara första dagen i skolan, kommer jag ha någon att sitta med vid lunch, kommer ja få några vänner, kommer jag bli tjock, kommer jag sluta träna. 
säg mig varför? varför övertänker jag allt?
kan jag inte bara ta chansen och försöka komma iväg på det här få det skulle vara så galet kul. 
jag försöker liksom släppa allt och bara skicka in alla papper och hoppas på att jag får åka, för det är just det, jag ska inte ens åka. än. jag behöver prata med någon, få allting till rätta. 
klockan är bara 2 på natten, men jag är alldeles för trött för att tänka rakt och det är alldeles för sent för mig att tänka överhuvudtaget. detta går inte längre. med detta säger jag 
godnatt. puss
Kommentarer
Postat av: Elin

Jag övertänker också allting, speciellt på natten, då blir det kaoZ. Så det är okej! Om du åker så kommer jag sakna dig så galet mycket att jag kommer avlida, men samtidigt blir jag ju glad för din skull eftersom du verkligen vill åka! Så jag blir nog lite schizofren.

2012-08-17 @ 00:51:19
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Victoria

Ja precis, kom hem i juni men ska hälsa på i ca 2 veckor nu. Älskar Austin och min värdfamilj så ville verkligen tillbaka :)
ÅK!!!! Livet är så himla kort, bara gör det. Det är världens upplevelse och det bästa jag gjort. Det kommer ordna sig tillslut, även om du kommer få kämpa med vissa grejer.
Lycka till!! :) hoppas det blir av.

2012-08-17 @ 20:18:36
URL: http://victoriasusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0