i hate you facebook

Publicerat 2012-08-06 kl. 21:51:25 ||
Kom upp från att ha ätit middag hos mormor och morfar för en liten stund sen och satte på säsong 6 av one tree hill. Så går jag in och ska kolla facebook, jo gissa vad de säger då? Att jag har fått timeline. Timeline. Är det seriösa? Jag vill inte ha timeline. Please facebook don't do this to me! 
Åkte iallafall till stallet vid fem kanske, jag kommer inte ihåg, åkte dit i regnet iallafall och hästen var hur mysig som helst. Nästan mer mysigare än vad hon vart innan! ååh. min prinssesa. 
Nu sitter jag som sagt och kollar på säsong 6 av one tree hill och sms:ar med Mattsson för vi ska hitta på något imorgon, ska bara komma på vad. Haha. Vi hörs sen! PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0