Kan jag få dö ett tag?

Publicerat 2012-08-30 kl. 08:51:23 || Life as you know it.

Hej peeps! Dagen har väl inte börjat sådär toppen bra! Lektionen börjar inte fören om en timme och lite mer och det är franska men franska läxan som kommer gå åt skogen, det var varmt och trångt på tunnelbanan! Och men träningsvärk är det inte de roligaste! Dock gillar jag att ha träningsvärk! För då vet jag att jag fick ut något av träningen igår! And thats a thing! Min mamma är dock jätte förkyld så jag tror jag har börjat bli smittat så jag vet inte hur mycket jag kommer kunna träna framöver!
Om vi nu ska vara lite positiva så är det ju faktiskt coldplay ikväll, tror Dick att Adele är mer taggad än vad jag är och jag är taggad, det är inte det jag säger, utan Adele ska inte ens gå och hon håller på att dö! Haha, herre!
Uppdaterar er mer senare så ni vet att jag klara mig från franskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0