My summer is complete

Publicerat 2012-08-05 kl. 21:06:04 ||
Haha, rubriken blev på engelska för kom inte på hur man säger det på svenska. Känns lovande dethär! 
Idag så var jag iallafall och kollade på sm igen. Ena tjejen hon som nu köpt Diddi kom på 17 plats i b-ponny kategorin och den andra tjejen som hade Diddi först kom på 6 plats i c-ponny kategorin. Jätte kul faktiskt. Efter sm åkte vi och hälsade på hästen. Hon såg fin ut också. Ska börja promenera med henne somsagt, nästa vecka. När allt var färdigt hos hästen åkte vi hemåt och hämtade hundrarna och gick sen ner till morfar för att äta kronerskoker (stavas det så?). Så nu är min sommar nästan komplett! Så himla mysigt. Jag älskar verkligen såna här stunder på somarn, i livet. 
När vi kom hem så kom dem som köpt Diddi förbi och sa hejdå och fixade det sista. Så är denna helg slut och jag har fått solsting och ska lägga mig och kolla på en film, kanske dö lite också. Så får vi se vad som händer imorgon! PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0