One day, baby we will be old

Publicerat 2012-08-14 kl. 16:40:27 || Life as you know it.
          
Jag skrev inget mejl igår. Ska försöka göra det lite senare ikväll när jag har pratat med mamma.
Vaknade iallafall vid halv tio av mitt alarm, så vid tolv körde min bror mig till tandläkarn. Snart så är det färdigt!!! Dö vad glad jag är. Iallafall är det på god väg. Efter tandläkarn körde Oscar mig till Adele. Men seg som hon är hade hon knappt vaknat när jag kom. Hann bara vara där en liten stund för Oscar ville inte hämta mig senare. Men vi hann prata om det mesta, så ska jag träffa henne snart igen. Påvägen hem åkte vi och handla lite och sen så kom vi hem och nu har jag ätit lite glass och väntar på att en serie ska ladda. Väntar även på att mamma ska komma hem så jag kan åka till stallet med henne.
 
Så det var väl det mesta idag. Kanske skriver senare ikväll/natt
Kommentarer
Postat av: Elin

YEYEYEY, snart slipper du tandställningen! :D

2012-08-15 @ 00:54:12
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0