Over the sea!

Publicerat 2012-08-01 kl. 15:40:58 || Life as you know it.
            
En hel vecka sen jag uppdaterade sist! Galet. Men den här gången har det faktiskt hänt något!
Kommer dock inte ihåg vilka dagar allt har hänt på, men jag har pratat med Sofia på Skype som är enda borta på andra sidan världen och lever livet i Californien. Jag har ätit middag hos min gammelfaster. Min syster har åkt hem. Mitt internet har blivit segt för jag har använt för mycket, så ber till gud att det ska komma tillbaka snart! Min syssling och hennes famlij har kommit ner till Gotland så jag har haft någon att umgås med! YEY! Vi har beställt biljetter hem så åker hem i kväll faktiskt, hemma imorgon på morgonen vid typ 4 kanske, (så då blir bloggningen lite bättre) Jag har pratat med Adele och Elin. (inte samma Elin som jag åkte till Åland med, gud jag får nog börja kalla dem för deras efternamn hedan efter) Blivit väckt mitt i natten och tidigt på morgonen av min Bror som kommer hem full. Pratat med en av de vi träffa på Åland. Planerat vad jag ska göra när jag kommer hem. Grillat marshmallows över grillen och över ett ljus. (mår nu jäätte illa så vet inte vad jag ska ta mig till). Vad har hänt mer? Inget speciellt tror jag. 
När jag kommer hem så är det ponny SM på Årsta-Runsten så det blir till att åka och kolla på de, då kommer jag träffa Germerud och försöka dra hem Hanna till mig. Sen på lördagen var det något Adele ville att jag skulle följa med på. Sen ska jag även träffa Mattsson också! Fullt ös medvetslös! :) Men måste ju ta vara på de sista veckorna innan sommarlovet är slut! Så det var väl de. Uppdaterar er igen när jag är hemma med ett ordentligt internet igen! PEACE 
Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahah Mattsson! Min syster kallas ju Mattis för att de ska hålla reda på alla Emmor ;) MEN JA VI SKA TRÄFFAS PUNKT

2012-08-01 @ 18:21:26
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Elin

SV: Eller så kan du ge mig dem! :)

2012-08-02 @ 16:59:11
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0