plugg.

Publicerat 2012-08-31 kl. 19:44:01 || Life as you know it.
skolan har knappt börjat och jag har redan plugg... 
så till nästa vecka ska jag:
läsa till kapitel 11 i en engelskabok som jag börja på igår. (fredag)
läsa några sidor i samhällsboken och svara på frågor (måndag)
läsa ett häfte till historian (måndag)
arbeta fram till sidan 14 i ett franska häfte (tisdag)
träna på 10 franska glosor, förstå vad de betyder och kunna förklara dem på franska. (torsdag)
komma på en plats eller person eller något annat som jag ska 8 dokumäntär bilder till på foto (fredag)
 
Nej men gud så kul att skolan har börjat igen!  Skjut mig. 
Kommentarer
Postat av: Elin

Same, same.

2012-09-01 @ 00:13:28
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0