tjockisen bloggar

Publicerat 2012-08-28 kl. 20:16:48 || Life as you know it.
Har precis ätit middag, chicken nuggets. Tjockisen no.1! Nej men jag måste verkligen börja träna igen. Mår phsykiskt (stavas det ens så?) dåligt. Är dessutom så galet taggad så det är inte sant! Så eftersom jag, för första gången i veckan, kommer komma hem tidigt i morgon så ska jag ut på en PW. Ska bli så himla skönt. 
På torsdag blir det inget eftersom jag ska på coldplay. Men sen, fredag, lördag och söndag. Så ska jag försöka ända till nästa vecka förutom vilodag på torsdag. Eftersom jag slutar så sent. 
Idag började skolan 10 med franska. Kunde åka med mamma till tåget så slapp vara där 2 timmar innan. Franskan gick sämst. Inga mer kommentarer där. Sen lunch, och därefter naturkunskap i två timmar. Helt ok lektion. Vi gjorde inte så mycket, pratade mest. Sen enteriprinörskap. Prata bara där med, och sist men inte minst (den kanske är minst också. minst betydelsefull?) mentorstid. Pratade bestämmde tid för möte. Så nästa tisdag kl.15.25 ska jag på ett enskilt möte med min metoj. Efter det åkte jag till Akalla och mötte upp pappa där för att hämta ut mammas bil från service. Sen hem byta om och direkt till hästen. Hon var fin, lite spänd och stel. Tog första galoppen idag. Något övertaggad häst? Svar: Ja. Sen hem, duscha och sist äta.
Så nu är jag färdig för kvällen. Ska kolla igenom ett mejl från LOS och sen ska jag väl se vad jag ska ha på mig imorgon. Börjar kvart över åtta så det är att vara redo snabbt. Måste även komma på vad jag ska ha på torsdag och fredag. Blir nog att jag sover hos min bror. Han bor vid fridhemsplan. Så det blir nära och bra till skolan. Kan ju göra det imorgon också.
Juste bajs, har en grej jag måste läsa igenom till historian i morgon och sen plugga franska glosor till på torsdag. JAG VILL INTE! 
Kommentarer
Postat av: Elin

Varför kan du inte gå på Rockbjörnen imorgon? :o

2012-08-28 @ 20:24:17
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0