Visste du att?

Publicerat 2012-08-09 kl. 18:40:50 ||
- Morgon trött. Fick en kommentar av min kusin, lite tidigare i sommras, som sa att jag var hur morgontrött som helst. Sover länge, inte den enklaste att prata med efter att jag precis har gått upp och ser ganksa sliten ut. Inte den första komplinmangen man vill höra men ja, kan väl hålla med om att den är ganska sann..
 
Glittrigt. Jag älskar det mesta som är glittrigt men framförallt mobilskal. Tror jag har fem mobilskal som är glittriga och har sammalagt kanske åtta mobilskal. oops. 
 
- Favorit färger. Utan att jag tänker på det själv så köper jag nästan alltid, eller ofta iallafall, blåa klädesplagg och blått på allt runt om kring mig också för den delen. Förutom när det kommer till vissa accesoarer och liknande för då blir det ofta rosa.
 
- Telefon. När jag har pratat med någon i telefonen och ska sen lägga på så väntar jag alltid tills den jag pratar med har lagt på. Jag är även väldigt beroende av min telefon enligt min kusin.
 
- Önskar. Ni vet ju att man ska önska sig något när klockan slår 11.11. Jag gör det varje gång, men även när klockan slår 01.01, 02.02 osv. Alltså när det blir samma siffror. (kan man säga så?) Hoppas ni förstår. 
 
- Ödet. Jag tror på ödet och att allting händer för en orsak. Och att alla lite större val i llivet har en mening till att man gjorde de valen. 
 
- Drickor. Två drickor jag inte skulle klara mig utan är oboy och framförallt cola. 
Kommentarer
Postat av: Elin

Näääe, Agnes. Oboy och mjölk var det väl? ;)

SV: Ja, jättefina är niii! <3

Ja, kan inte få låten ur huvudet.

Är det så katten heter? Hahah, cheyen med koll yes yes

2012-08-10 @ 01:10:35
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0