busy busy

Publicerat 2012-12-09 kl. 21:11:55 || Life as you know it.
bild som min syster har fotat och redigerat på mig. 
Första gången sen i torsdagskväll jag har en stund att bara andas på typ. har haft fullt upp och knappt vart hemma någonting, då jag borde egentligen pluggat hela helgen och dessutom inte tränat på tre dagar.. vet inte om inlägget kommer vara så sammanhängade för är galet trött och vet inte hur man skriver korrekt svenska just nu. har iallafall läst klart engelska boken nu på kvällen. ska kolla på senaste julkalendern avsnittet, fixa väska till imorgon och sen sova. har en lång dag i skolan framför mig med massor med plugg och redovisningar. 
har dok hänt massor med roliga saker och jag har haft en bra helg. har även hänt en annan grej som jag inte riktigt vill ta upp än fören jag vet mer. annars ska jag nu dö och gråta lite över att det är skola i morgon.. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0