Bered dig på avfärd! För nu åker vi!!

Publicerat 2012-07-10 kl. 13:28:09 || Life as you know it.
Godmorgon, god förmidddag, god eftermiddag, god kväll! 
Har precis ätit lite lunch och packat färdigt nästan allt för imorgon. Men som vanligt så kommer jag väl ha med mig alldeles för mycket kläder och använda hälften av kläderna. Men men hoppas jag får med mig allt och det inte tar förmycket plats! Imorgon åker jag ju, även fast det kommer bli jätte kul att åka till Åland med Elin så är jag  inte redo att lämna mitt paradis vars namn är Gotland. Kommer tillbaka senare men endå. Kommer sakna det. Såg nu att appen borde funka nu igen så förhoppningsvis så kan jag uppdatera lite enklare från mobilen.. PEACE 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0