Nästa Åland

Publicerat 2012-07-12 kl. 13:24:41 || Life as you know it.
om någon timme eller något åker bilen mot ålandsbåten. yeyey!! tagga! Saknar Gotland dock. Men fan vad roligt vi ska ha.
Igår åkte jag från Gotland, kom till nynäs där mamma och pappa väntade. Åkte förbi min hääääästis. puss på henne och plåstrade om ett sår hon hade fått av flughuvan. Shit flughuva. Sen hem en snabbis föt att hämta en annan flughuva, sen tillbaka för att sätta på den. Sen började vi bilfärden mot bro. Men först stannade vi vid Donken och åt middag.Jävlar vilken fem stjärning middag alltså. Kom iallafall fram till Bro vid 10 kankse. Så chillade jag och elin ett tag fram ntill två haöv tre och sen slockande jag. Död tjej.. Vaknade imorse vid halv tolv. typ senaste jag har vaknat på hela sommarlovet. piiiinsamt. Men så åt vi fruksot och fixade oss och sen hamnade vi här.. 
 
Eftersom det är i Finland så kommer jag inte ha något internet. Hur ska jag klara mig?! Nej men det löser sig. Men kommer inte kunna uppdatera. Så ja. Vi hörs igen när jag kommer hem! Förhoppningsvis, har jag (*host* Elin) massor med bilder som ni kan få se! PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0