Sir, yes, Sir

Publicerat 2012-07-08 kl. 21:47:59 || Life as you know it.
bild från google lagom snygg kille.
 
Fick order av Adele att uppdatera så det är väl det jag gör. jiippie. Har dock inte hänt något typ sen sist jag skrev. Kollat på hen hel säsong av PLL med min kusin och köpt JUSTIN BIEBER biljetter till hans konsert i April nästa år! OMFG, vet inte vart jag ska ta vägen! Okej, lugnar ner mig lite. Men det är väl typ det som har hänt! Intressant visst?! 
På onsdag åker jag hem för att sen på torsdagen dra till Åland med Elin, tagga! och sen ner till Gotland igen den 20. hjälp. Det var väl typ det. skrev något mer men minns inte, ledsen . inlägget raderades... 
varsågod adele för uppdateringen. 
Kommentarer
Postat av: Anna - Utbytesstudent USA 12/13 - North Carolina

sv: ja, jag ska åka som utbytesstudent! :) visst kan vi hålla lite kontakt, kul att du funderar på att åka! Jag har en frågestund på min blogg, skriv gärna dina frågor där om du har några funderingar :)

kram!

2012-07-08 @ 22:43:23
URL: http://enligtmyself.blogg.se
Postat av: Anna - Utbytesstudent USA 12/13 - North Carolina

sv: ja, jag ska åka som utbytesstudent i höst! Vad roligt att du funderar på det, visst kan vi hålla lite kontakt! Om du har några funderingar så ställ gärna dina frågor i min frågestund som jag har på min blogg! :D

Kram!

2012-07-08 @ 22:47:30
URL: http://enligtmyself.blogg.se
Postat av: Elin

Tagga, tagga, tagga! Har saknat dig jättemycket så det bästa med Åland är väl att jag får se dig, haha!

2012-07-09 @ 00:12:46
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0