Sommar och sol

Publicerat 2012-07-09 kl. 12:13:44 || Life as you know it.
Vädret just nu är verkligen underbart! Ligger och solar förfullt och dör av att det är för varmt. Men man ska inte klaga. Håller på att tvätta osv för att ha allt rent så jag kan börja packa och få med mig alla grejer jag vill ha med mig till Åland. 
igår kväll vid tio kanske, gick jag och Hanna sista promenaden med hundarna. Vi gick ner till stranden för att Tarzan skulle få bada och svalka av sig ordentligt efter de här varma dagarna och han har ju så mycket päls. I vilket fall som helst så är vatten som en drog till Tarzan, på riktigt alltså. Han är ju ganska gammal nu, 11 år, och börjar bli lite trött, hängig och döv. Men så fort vi kom ner till vattnet så var det som om livet fått en ny mening och han var 7 år yngre. Han simmade och badede i vattnet tre stränder bort medan han samtidigt drog med mig ut, så mina toms fick sig ett dop. Skulle springa ifatt Hanna och Ashley som var lite längre fram och han riktigt sprang, ni vet som hundar gör i filmer när allt går i slow motion typ. Jätte söt. Borde ha filmat så ni fick se, kanske kan göra det ikväll då jag och Hanna hade tänkt att ta med en filt och sitta ett tag på stranden och chilla. Sen när vi skulle gå upp från stranden och hem så vägrade han verkligen. Min lilla Bebis. 
Kommentarer
Postat av: Elin

Men åh, söta Tarzan! :')

SV: Haha ja! Och alla på campingen kommer ba shit, vilka är dem där coola bruttorna?!

2012-07-09 @ 19:49:33
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0