21 juni

Publicerat 2012-06-21 kl. 21:22:32 ||

Blev ingen bloggning igen igår, men jag sa att ni inte skulle förvänta er förmycket. 
Vaknade vid tolv idag, gicck upp åt frukost, bytte om sen åkte mamma och jag och fikade hos Marie i hennes affär. Efter det åkte vi förbi hästen och kolla så hon mådde bra. När jag kom hem städade jag mitt rum ordentligt, möblerade om och sen åt middag med mamma och pappa. Älskar mitt rum just nu. Jätte mysigt!!! 
Imorgon kommer Elin hit och sover här, ska hämta henne vid tolv så åker vi direkt till hästen, hoppas på något fint foto som jag kan ha till den nya bloggen. Sen firar hon midsommar här med mig. Trevlans. 
 
Tänkte även meddela lite om datum som är viktiga och hur uppdateringen kommer se ut. 
På söndag åker jag till Gotland. Kommer hem igen den 28 men åker dirrekt till Hanna och sover där till den 
29 då vi åker ner till Båstad. 
2 juli åker vi till Gotland igen
11 åker jag hem, 
12 åker jag till Åland med Elin kommer hem den 22
23 åker jag ner till Gotland igen och stannar där till Agusti någon gång. 
Så ska försöka uppdatera så fort jag kan! Ska försöka få igång blogg.se appen. Men den ballar ur och vill inte fungera alls just nu. Men ska se ifall jag kan blogga från internetet. Så nu vet ni! :) 
PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0