ett glittrigt mobilskal rikare.

Publicerat 2012-06-10 kl. 21:40:52 || Life as you know it.
så himla skum bild. men orkar inte bry mig.
helgen har vart galen, jag har inte vart hemma för en sekund. åkt runt och firat olika firanden.
Nu är jag iallafall hemma och färdig för att slockna i sängen. Har avslutning i morgon så himla skönt med sommarlov! Börjar inte fören halv ett men ska in till stan till elva. För att köpa hårfärg och möta upp isabelle. Men innan det ska jag ut och springa. gjorde det nu innan middagen. Guuuud håller på att dö så trött. Så svinigt jobbigt. Men jag gjorde det. Så blir en till runda innan skolan i morgon!
Orkar inte berätta om allt som hänt. Men jag har haft en super helg, men ska bli galet skönt med lov! Börjar lovet med att dessutom stå som funktionär på Runstens hoppet. Så det blir trevligt. 
Hoppas eran helg varit bra så hörs vi i morgon! PEACE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0