Glad midsommar i efterskott

Publicerat 2012-06-23 kl. 14:37:19 || Life as you know it.
 igår kväll 
Tjenare, hade fult upp igår så kunde inte blogga. Vaknade vid kvart i tio gick upp och åt frukost och sånt. Sen fick jag ett sms av Elin som sa att hon inte kunde komma för hon inte mådde bra. Så det sög ju, men hoppas du mår bättre snart! :) 
Så vid elva halv tolv drog jag och papa till hesten och sen handlade vi lite. Åkte hem och fixade oss för att sen gå ner till min granne och fira midsommar! Riktigt trevligt faktiskt. Så var där nere hela dagen och kvällen, fram till 20 över elva, då jag gick hem och chillade lite, vid kvart i tolv kom mina sysslingar hit så kollade vi på första delen av "Fallen" som gick klockan tolv. Sen gick dem hem och jag försökte kolla på andra delen själv, men det gick väl lite sådär.. Somnade i slutet. 
Vaknade i morse vid tolv och sen för en timme sen kom Emmaf förbi så gick vi ut på en 50 minuters powerwalk! Skönt så har precis kommit in från den. Ska nu hoppa in i duschen och sen kolla på de sista delarena av "Fallen" och packa för imorgon.. :) PEACE 
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att du fick en bra midsommar i alla fall! <3

2012-06-24 @ 00:09:27
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0