Gotland

Publicerat 2012-06-27 kl. 12:28:35 || Life as you know it.
Äntligen uppdatering! Ska förska göra det här så snabbt så mycket, eftersom internetet går från min mobil. 
Ska kolla på senaste delen av "pretty little liars" och sen ut på en powerwalk. Och sen packa inför imorgon då jag åker hem igen för att dra ner till Båstad i några dagar med min kusin och hennes föräldrar. 

Har inte gjort ett shit medan jag har vart här nere, bara tagit det lugnt och gjort det som faller mig in. Så finns egentligen inget speciellt att skriva om. JAg mår bra och har det toppen. hörs så fort jag hamnar framför en dator igen! :) PEACE
Kommentarer
Postat av: Elin

Awesooome!

2012-06-27 @ 13:30:19
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0