SOMMARLOV

Publicerat 2012-06-11 kl. 22:26:47 || Life as you know it.
BARA FÖR ATT JAG ÄNTLIGEN HAR SOMMARLOV! VAD SJUTTON SKA JAG GÖRA AV MITT LIV NU DÅ?
Har inte så mycket att skriva. Gick upp vid åtta för att springa innan skolan. Åkte in till stan med min bror. Mötte Isabelle, köpte matsäck och hårfärg. Satt i spökparken från halv ett till tre och sen efter det hade vi skolavslutning. Efter avslutningen så gick vi och satte oss i en park och chilla sen gick vi till donken och åt glass och sen åkte jag hem med min bror. Byte om cyklade till stallet. Fixa allt till hästen och sen så kom min bror och hämta mig. Åt middag och glass med jordgubbar till efterrätt. städa lite snabbt i mitt rum och sen sitter jag här. DEt var allt.
Kommentarer
Postat av: Elin

FEST MED LOOOOV! Inte för att jag kommer göra något meeeen.. det är väl ok.

2012-06-12 @ 00:16:16
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Äääsch, vilken utväxt?

2012-06-12 @ 23:23:55
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0