"A day without laughter, is a day wasted." - Charlie Chaplin

Publicerat 2012-05-30 kl. 17:03:40 ||

storebrors tatuering


Är hemma nu och har vart det i nästan en timme.
I morse var jag hos tandläkarn, sen åkte jag till stan mötte upp Elin vid plattan och sen gick vi runt i typ alla affärer och letade efter ett par byxor jag ville ha. Om någon vet vart det finns klarblåa/blåa byxor att köpa, var vänlig lämna en kommentar! :) Fick med mig en svart långklänning från H&M iallafall. Som jag har letat efter en bra! Äntligen har jag en. Efter det gick vi till skolan. Chillade lite innan lektionen började. JAg var färdig med allt så väntade på att elin blev klar sen drog vi tillbaka till hollister för att dubbel kolla byxorna.. Men dem var slut. Så tror jag ska beställa hem.
Efter det tåg jag tåget till tumba och sen bussen hem. Nu har jag inte gjort så mycket, kollat runt lite på internet och ätit. Ska snart försöka skriva färdigt mitt tal till i morgon, och hoppas på att någon kommer hem snart så jag kan få skjuss till stallet och ha det färdig fixat. Att jag ens åkte hemifrån idag var jätte onödigt då jag inte behövde göra något alls i skolan.. Men men.  PEACE
Kommentarer
Postat av: Elin

Ska också tatuera in ett A.

2012-06-07 @ 13:37:48
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0