Even when we try to say goodbye,

Publicerat 2012-05-26 kl. 17:08:43 ||
Tänkte bara uppdatera lite om min dag. Vakna vid 9 gick upp åt fruksot, läste lite i min svenska bok och åkte sen till stallet. Fixade och mös lite med hästen. Tog sen ut henne så jag kunde fota henne till mitt bildspel, (ni får någon bild från det senare), gick en sväng med henne. Sen åkte jag och mamma och fikade hos Marie. Trevlans trevlans, när jag kom hem pluggade jag lite mer och det är det jag har gjort fram tills nu, tagit en sväng med min brors nya bil också.
Ska prata med mamma så kanske jag åker till Elin och sover hos henne för att följa med när hon ska tävla imorgon. får se hur det blir med det.
Och nu skriker mamma på mig att jag måste gå ut med hundarna.. bajs. Försöker skriva sen.PEACE
Kommentarer
Postat av: Elin

JAG STOD BREDVID DIG NÄR DU TOG DEN HÄR BILDEN HEHEHEHEHHEHEHE

2012-06-07 @ 13:35:57
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0