Försöker att andas.

Publicerat 2012-05-28 kl. 13:10:18 || Life as you know it.
så här känns livet just nu. allt är uppochner. plus saknar nian, och dessa människor i bilden. 
Är så galet stressad men tar mig tiden att skriva ett inlägg iallafall. Har galet mycket saker i skolan nu sista ordentliga veckan. Två prov kanske tre i morgon, ett engelska tal (som jag förövrigt inte har börjat med), en svenka bok och redovisning och ett bildspel. Men sen äntligen har jag sommarlov. Typ. Längtar så galet mycket!
Utöver det så orkade jag itne blogga för det var ju så galet fint väder, tillskillnad från idag. Men ska inte klaga, det regnar ju inte än! Ska fortsätta plugga och hoppas på att jag kommer på vad jag ska prata om på engelskan, inte så mycket mer med det..
Kommer kanske bli lite tomt med bloggningen den här veckan tills alla prov och sånt är färdigt. Men sen kör vi igen!
Kommentarer
Postat av: Elin

Nu är det dock inget kvar i skolan! ASSSBRA

2012-06-07 @ 13:36:55
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0