it's friday, friday got to get down on friday!

Publicerat 2012-05-25 kl. 08:44:44 ||
i miss you baby.
Det är äntligen fredag! Är pigg glad och utvilad. Det känns som det kommer bli en bra dag idag.
Somnade vid halv tio igår och vaknade när min väckarklocka ringde och kände mig för första gången på länge pigg! Har sovmorgon idag och börjar inte fören vid halv elva. Skönt. Så om 45 minuter ska jag gå ner till morfar så ska han köra mig till Tumba.
Tror faktiskt jag är helt färdig fixad också. Ska bestämma om jag ska ha håret nere eller i en bulle. Kommer nog sluta med att jag tar ner det när jag kommer till skolan. Haha som vanligt då alltså. Tänkte slänga in en "dagens" men försöker ta en underdagen så får ni den då.
Har en lektion i skolan, där jag bara ska klippa och klistra och sen efter det ska jag dra runt och kolla lite i stan, kolla ifall juag hittar något till avslutningen som äntligen börjar närma sig.
När jag kommer hem ska jag plugga och det är det jag kommer spendera min fredag kväll med. Hoppas bara pappa kan köpa hem cola och lite nötter. Skriver mer när jag kommer hem
PEACE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0