Spring kaffe?

Publicerat 2012-05-29 kl. 18:26:18 || Life as you know it.

Hinner bara slänga in ett snabbt inlägg då jag måste fortsätta plugga. Måste skriva mitt engelska tal som jag har på torsdag och inte har börjat på. känns bra.
Hade iallafall tre prov idag. Ett i fotografiskbild, och två i franska. Franskan gick väl som jag förväntat. Åt skogen med det. Fotot svarade jag iallafall på allting. Så hoppas jag klarara det iallafall. Så nu är det bara engelska talet på torsdag, svenska boken och bildspelet till nästa vecka. Ganska skönt ändå. Inget jätte jobbit kvar. Så hoppas jag klarar det.
Det var väl det.. :) PEACE
Kommentarer
Postat av: Elin

Otroligt estetiskt tilltalande bild.

2012-06-07 @ 13:37:18
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0