So not ready

Publicerat 2012-11-04 kl. 19:14:22 || Life as you know it.
bild från idag. det var jätte fint med solen som lös igenom dimman plus några höbalar som låg på åkern. 
Dagen har som sagt varit fullspäkad och nu sitter jag i mitt rum som nästan är färdigt och ska fösöka plugga. haha som om det kommer gå. Aja ska iallafall kolla igenom naturen. Idag har jag iallafall varit helt upptagen! Vaknade, åt frukost, åkte med mamma till IKEA köpte massor med saker till mitt rum även ett efterlängtat stort täcke, sen hem, byta om, stallet, promenad med hästen, hem, måla en hylla, fixa i rummet, äta, träna, duscha och sitter nu här och klockan har inte hunnit slagit åtta än. Det tycker jag är ganska bra! Guldstjärna till mig själv. Somsagt nu ska jag kolla igenom naturen och kanske lite franska så ska jag försöka hinna kolla på en film innan jag måste sova för att orka upp till skolan i morgon. Åååh jag är så inte redo för skola igen. Men som tur, eller tur och tur. Det är iallafall 47 dagar kvar till jullov. Räknar ner dagarna! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0