10 timmars sömn senare

Publicerat 2012-10-16 kl. 10:17:04 || Life as you know it.
bjuder på bilden vettni'. because today i can't care less
Fick 10 timmars sömn inatt, ganska behövligt. Dock så har jag blivit väckt x-antal gånger av en liten katt som ska busa med mina händer eller lägga sig på migg huvud och slicka mig i hela ansiktet och nu på morgonen har hon klättrat upp i alla slag gardiner eller drapperier jag har i mitt rum. Men jag klarar mig. 
Så nu är jag uppe och har vart det i ungefär två timmar. Känner mig faktiskt glad och ganska nöjd med livet idag. Men det kan ju också bero på att jag kunde vara hemma och plugga idag. Vilket är så galet skönt. Har dessutom redan hunnit plugga lite. Ska plugga lite till sen. Men behöver mamma och pappas hjälp med lite saker också. Så nu ska jag lägga mig i soffan med pappas täcke och mys kläder och kolla på ett Gossip Girl avsnitt och sen ska jag städa mitt rum och lite på undervåningen och någon gång senare ska jag se ifall morfar kan köra mig till stallet så det blir fördigt lite tidigare! 
Den här dagen känns faktiskt bra och jag känner mig faktiskt bra! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0