Don't you worry child

Publicerat 2012-10-11 kl. 21:21:25 || Life as you know it.
 
Idag har varit en mycket bättre än vad igår var. Somnade innan halv tio igår kväll. Någon var ganska död? Idag somsagt har varit bättre men så otroligt onödig i skolan. Hade kunnat stanna hemma och sovit och kollat Gossip Girl. Efter skolan åkte jag hem till Adele i någon timma och pratade lite med henne innan mamma kom och hämtade mig. Hem snabbt och sen iväg till hästen och fixa där för hoppträningen. Träningen gick förvånandesvärt bra. Så kom hem för en liten stund sen och har ätit och duschat. Nu ska jag kolla lite på datorn kanske redigera någon bild eller så och sen sova. Imorgon ska jag möta Elina och Adele i stan. Hoppas på att morgondagen blir ännu bättre än idag. Ha det! 
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Hahaha ofta du sov innan halv 10?!

2012-10-11 @ 22:41:42
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0