Ett fel närmare rätt

Publicerat 2012-10-09 kl. 17:25:37 || Life as you know it.
Gjorde den här i skolan idag. Ska trycka den på ett linne eller tshirt någon gång. Haha åh herre. (man var tvungen att utgå från en och samma bild och det var en på kunga famlijen..)
Jag har sådan ångest just nu så det inte är sant! Har ju somsagt sjukt mycket i skolan. Dock så har jag gjort nästan allt så kan faktiskt belöna mig själv med att träna lite och sen kolla på lite avsnitt av gossip girl när jag kommer hem från stallet.
Grejen är dock i morgon har jag en lektion som börjar halv tre och slutar en timme senare. - Gud så kul - Ska du redovisa en engelska presentation om typsika estetiska uttryck och politiska ideologier och aspekter inom reggaen och jag kommer så inte klara den bra. Har sån himla panik. Tycker det redan är jobbigt att prata inför en grupp och nu ska jag dessutom prata på engelska och försöka låtsas vara bra när folk står och lyssnar och det kommer verkligen gå åt pip svängen för jag kan inte prata ordentlig engelska, min text är för lång och jag vet inte ens om min text är bra eller rätt. Jag vill bara inte. Dock så har jag nästan gjort färdigt min historia inlämning, ska bara läsa igenom och finslipa det sista, har tagit nästan alla bilder till min dokumentär foto sak och redigerat hälften, Ska bara sätta ihop naturkunskaps redovisningen med Isabelle sen är den färdig och sen ska jag skriva svenska inlämningen. Och tack och lov så flyttade de franska provet vi hade vecka 43 så slipper iallafall det. Men ni ser ju, det är mycket men hälften är ju färdigt inprincip.
Är iallafall sååååååå sjuk nervös inför redovisningen imorgon dooock. HJÄÄLP! kan jag bara inte få slippa?
Kommentarer
Postat av: Elin

Vill inte heller. Hoppar framför tåget imorgon.

2012-10-09 @ 21:49:09
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0