Höst lukt

Publicerat 2012-10-10 kl. 11:32:48 || Life as you know it.
Känner mig så himla effektiv idag. Har nu hunnit vara i stallet och tränat lite plus duschat och ätit lite. Ska ta en sväng med hundarna nu och sen ska jag gå ner till morfar så ska han köra mig till Tumba. Sover hos syster ikväll till i morgon eftersom stallet är färdigt och jag börjar 10 så det blir skönt. Ska även bli skönt att sova utan en katt som kommer och väcker en. Är så galet nervös över redovisningen idag. Kommer gå åt skogen och jag vill helst bara dö nu.. Kan iallafall glädja mig åt att det är fint väder ute och det luktar höst och man kan änvända alla möjliga stickade tröjor och stora halsdukar och bara mysa. Ska bli skönt med höstlov snart och ska bli skönt med lite mindre plugg. Båda datorerna lämnar jag hemma så blir mer uppdatering imorgon kväll förhoppningsvis. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0